A Visa kampányt indított azzal a céllal, hogy emlékeztesse a vásárlókat arra, hogy Magyarországon immáron több mint 130 ezer helyen van lehetőség készpénzmentes fizetésre. A Visa gyors, könnyű és kényelmes fizetési eszközeivel komfortosabbá tehetjük mindennapjainkat akkor is, amikor kisebb dolgokat vagy ajándékokat szerzünk be karácsonyra. Az országos kampány TV reklámokat, valamint széleskörű online és a közösségi média aktivitásokat tartalmaz majd.
„Mindjárt itt van a karácsony, ami egyben az év legforgalmasabb időszaka a vásárlások szempontjából. Egyben tökéletes alkalom arra, hogy felhívjuk a fogyasztók figyelmét, hogy a Visával szinte bárhol és bármikor tudnak fizetni. Most már nem csak ajándékokat vásárolhatunk szeretteinknek gyorsan és kényelmesen a Visával, hanem bármit, legyen az kicsi, vagy nagy dolog: a karácsonyi vacsora hozzávalóit, a karácsonyfadíszeket, vagy akár egy forró csokit a családi vagy baráti társaságban töltött séta közben. Azt szeretnénk, ha a Visa fizetési megoldásai minél több árut vagy szolgáltatást nyújtó kereskedelemi egységben elérhetőek lennének. Ezt a célt szem előtt tartva dinamikusan bővítjük magyarországi fizetési hálózatunkat” – mondta Kiss Ede, a Visa Magyarországért felelős vezetője.
„Továbbra is bátorítani szeretnénk a fogyasztókat a digitális kereskedelem használatára, emlékeztetve őket arra, hogy az érintéses kártyák és új fizetési módok jóval gyorsabb és kényelmesebb lehetőséget kínálnak” – tette hozzá Kiss Ede.
A Visa kampánya december 27-ig tart, 15-30 másodperces reklám szpotokkal, az alábbi storyline-nal: karácsonyi hangulat van és a főszereplő kezében egy csillaggal rohan. Azonban a karácsonyi vársárlást könnyedén és kényelmesen megoldja, hiszen Visával fizet minden alkalommal. A reklámok országos TV csatornákon futnak majd, emellett a kampány részeként a Visa további aktivitást is tervez online és a közösségi média csatornákon.
A Publicis Group ügynökségei, a Saatchi&Saatchi IS, a Prodigious és a Starcomm felelnek a kommunikációs stratégiáért, a kampány létrehozásáért, a gyártásért és az adaptációért, csakúgy, mint a médiatervezésért és vásárlásért, most első alkalommal együtt.
(BrandTrend)