Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A Szentkirályi az idei ünnepi időszakot egy különleges együttműködéssel teszi emlékezetesebbé, hiszen limitált kiadású palackjait két designerrel közösen álmodta újra. Nagy Noémi, a Prieston márka tulajdonosa, ruhái sajátos jegyeinek felhasználásával készítette el a szénsavmentes Szentkirályi palackok virágos címkéjét. A szénsavas palackok csomagolásán pedig Lakatos Sándor logója, a sajátos hat csíkos minta köszön vissza.

szentkiralyi_designer_cimke_4

Örültem a felkérésnek, mert szeretem a kihívásokat, és csomagolást ilyen formában még nem terveztem. Mivel a Szentkirályi fő motívuma a szív, ráadásul a rózsaszín is nagyon közel áll hozzám, nem volt nehéz dolgom. A márkám jellegzetes vonásait használtam fel, mind színek, mind formák tekintetében, így a cseresznyefavirágzást jelenítettem meg a címkén” – mondta el Nagy Noémi, a Prieston márka alapítója

Nagyon sokat jelent számomra, hogy egy töretlen sikerű hazai márkával dolgozhatok együtt. A Szentkirályi elképzelése egyből passzolt az ötleteimhez, és szinte azonnal harmonizált a színekkel, geometriai formákkal, mintákkal, amelyekkel dolgozom” – mondta Lakatos Sándor.

szentkiralyi_designer_cimke_1

„Magyarország piacvezető ásványvízmárkájaként nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos megújulásra. Nemcsak saját magam, de a brand esetében is fontosnak tartom, hogy kövessük az aktuális trendeket. Az évek során a Szentkirályi címkéi a divattal együtt változtak, a mostani együttműködés ennek az útnak egy kiemelkedő állomása” – tette hozzá Balogh Levente, a Szentkirályi–Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.

A limitált kiadású 0,5 és 1,5 literes palackokkal november második felétől egészen az ünnepek végéig találkozhatnak a fogyasztók az üzletek polcain.
(BrandTrend)