Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A kampány kreatív koncepciója szerint a márka a Rama Süti Challenge branded content sorozaton keresztül hozza közelebb a fiatal célcsoporthoz saját image üzenetét: “Egy finom süteményhez nem kell más, csak szeretet és Rama.”

A sorozat háziasszonya, Básti Juli művésznő négy videón keresztül állítja vendégeit a boszorkánykonyhája kihívásai elé. Az izgalmas meglepetésekkel Dobó Áginak, Wolf Eszternek, Steiner Kristófnak, Papp Inez Hildának és Nagy Daninak kell megküzdenie, akik hősiesen próbálkoznak, és a legváratlanabb fordulatok sem szegik a kedvüket, töretlen lelkesedésüket.

A tartalmakat a Rama a saját és az influencerek Facebook, illetve Instagram csatornáin teszi elérhetővé, valamint a receptmuhely.hu-ra is felkerülnek, hogy a húszas-harmincas éveikben járó, kötetlenül sütni vágyó fiatalok könnyen megtalálják azokat a karácsonyi csúcsszezon előtti időszakban.

Rama_suti_challenge_078

A Rama Süti Challenge első kihívottja Dobó Ági, a Konyhafőnök VIP szériájának nyertese, két kisgyermek anyukája. Ági rutinos a konyhában, azonban sütési fronton kevésbé erős egyelőre, de azért remekül állta a sarat. Tőle Wolf Eszter, az ismert fotómodell, influencer vette át a stafétát. Ő is két kisfiú boldog édesanyja, a konyhában egyelőre kevésbé tartja magát rutinosnak, azonban így is nagyon ügyesen és meglehetősen kreatívan ugrotta át az akadályokat, de ez majd a következő részben kiderül. A harmadik kihívott Steiner Kristóf lesz. Számára nem ismeretlen a konyhaművészet. Nem egy szakácskönyve van már a vegán étkezésről, és nem utolsó sorban elképesztően érdekes és kedves karakter. Negyedikként Papp Inez Hildára és Nagy Danira vár a feladat, hogy a legjobbat hozzák ki magukból a süteménykészítés terén. Mindketten hatalmas közönségkedvencnek számítanak a fiatalabb célcsoport körében. Inez videóiból kiderül, hogy imád sütni így ő hagyományos édességet készít, míg Dani enni szeret, azonban sportos életmódja miatt ő a sütemény laktóz-és cukormentes alternatívájával próbálkozik majd.

Az első rész már el is érhető:

(BrandTrend)