Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Médiaunió Alapítvány 2019-es társadalmi célú kampányának témája: A tanári hivatás szépségének bemutatása azzal a céllal, hogy minél többen válasszák az oktató-nevelő munkát a jövőben hivatásként, illetve hogy növekedjen a tanári pálya elismertsége, megbecsülése.

A tanárok, nevelők, óvodapedagógusok szerepe óriási, hiszen gyermekeinket, a jövőnket bízzuk rájuk. „Mindannyiunk életében voltak olyan tanárok, akik egész életünket befolyásolták személyiségükkel, és mindannyian tudjuk, hogy a tanárok, edzők, óvodapedagógusok nevelnek is, nem csak tanítanak. A tehetséggondozás nemcsak tudás-átadás” – mondta a Kuratóriumi ülésen Csányi Sándor. „Egy tanár egész személyiségével példát mutat, és feladatai messze túlmutatnak a tananyag átadásán” – tette hozzá Schmidt Mária, a Kuratórium elnöke.

Az én szüleim is pedagógusok voltak” – mondta az ülésen Rudolf Péter. „Jó szívvel tudom ezt a témát támogatni, hiszen nem kérdés, hogy a pedagógus-pálya nagyon nehéz, de rengeteg szépséget is lehet benne lelni.” Fontos, hogy a tanárokkal szembeni tisztelet is növekedjen” – tette hozzá Somody Imre. Gyakran láthatjuk, hogy a gyerek azt hiszi, mindent megtehet és gyakran a szülő sem a tanár mellé áll, még ha annak igaza is van.” Novák Péter pedig úgy vélte: „Jó példákat kell összegyűjtenünk, hiszen nagyon sok pedagógus kiválóan végzi a munkáját. Igen, korábban úgy mondtuk, az értelmiségi lét csúcsa a pedagógus pálya, a tanár küldetéstudattal rendelkezik és a hivatása tartást ad neki. Ma is így van ez vajon?” – tette fel a kérdést.

A Médiaunió Alapítvány 2019-ben is pro bono felületeket kér tagjaitól és médiapartnereitől, az ügynökségek, kreatív szakemberek, civil és állami szakértők, illetve a tudományos élet képviselőinek segítségét társadalmi munkában kéri annak érdekében, hogy a lehető legsikeresebb, leghatékonyabb kampányt készíthesse.
(BrandTrend)