Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A sültalma csábító illata és téli dekoráció fogadta a XIXO Winter Edition Brunch-ra érkező vendégeket a High Note SkyBar-ban. A rendezvény apropója a magyar márka téli teáinak megjelenése, melyet egy jó hangulatú reggelivel egybekötött tájékoztatón mutattak be.

A száz százalékban magyar tulajdonban levő XIXO még csak ötödik születésnapját ünnepli idén, de máris piacvezető pozíciót szerzett ICE TEA kategóriában az idei évben – az AC Nielsen piackutatása alapján a teljes magyar kiskereskedelmi hálózat, a benzinkutak és a trafikok összesített darab és liter alapú adatai alapján.

A XIXO idén is gondolt a téli időszak szerelmeseire – a nagy sikerre való tekintettel ugyanis hamarosan újra kapható a boltokban a XIXO Sültalmás jegestea.

xixo_winter_tea1

A Winter Edition ice teák ünneplőbe öltöztek, és új, téli dizájnnal jelennek meg a boltok polcain novembertől. Ennek apropóján ma délelőtt a High Note SkyBarban Epres Panni, Dobó Ági és Nagy Réka, a XIXO márka nagykövetei mutatták be a téli különlegességeket.

„Fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy szerintünk nem attól prémium egy termék, hogy drága, hanem a megválasztott alapanyagok minőségétől, a gyártási technológiától és a minőségbiztosítási háttértől. Winter Edition ice teáink prémium minőségét hangsúlyozandó választottunk egy ilyen gyönyörű helyszínt, mint a High Note SkyBar, ahol exkluzív menüsor és lenyűgöző dekoráció mellett, a termékhez méltó környezetben mutathattuk be a jegesteákat. A téli szezonra megálmodott Sültalmás és Szilvás ice teak gyümölcstartalmuknak köszönhetően rendkívül finomak is” – mondta Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója.

xixo_winter_tea2

A sajtótájékoztatón számos ismert személyiség is tiszteletét tette, többek között jelen volt Kovács Ákos, Märcz Tamás, Kucsera Gábor és Szász-Kovács Emese is.
(BrandTrend)