Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Kampányt indított a Hasbro Magyarország, amelyben a kortalan játékot, a Jengát szeretnék népszerűsíteni.

20181026_ACG_Jatekra_hivnak_a_Jenga_tornyok_1

Az ACG által készített kampány a játék legizgalmasabb részét, a lehetetlennek tűnő kihívásokat jeleníti meg vizuálisan dramatizálva. A szövegalkotás most az egyszer a szövegírónak jelentett kisebb feladatot: a headline ugyanis magukból a Jenga elemekből formálódik meg. Ezt a vizuális kihívást az ügynökség a 235 Productions 3D stúdió bevonásával oldotta meg. A kampány a Jenga hazai kommunikációjában kivételes módon ATL csatornát kapott, és jelenleg országszerte jelenik meg köztéri plakátokon.

20181026_ACG_Jatekra_hivnak_a_Jenga_tornyok_2

Ügynökség: ACG Reklámügynökség

Ügyfél: Hasbro, Lukáš Smolík Marketing Manager CEE-S

Kreatív igazgató: Nagy László

Group Head: Visy Zoltán

Art Director: Nagy Gergely, Varga Dániel

Copywriter: Oláh Szofi

Grafikus: Kovács László

Account Director: Virág Éva

Client Service Director: Bujdosó Bianka

PR Specialist: Kenyhercz Kinga

Produkció: 235 Productions
(BrandTrend)