Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A közleményben megfogalmazott kampánycél szerint a Márka a „Vállald be!” szlogen által sugallt kihívásorientált filozófiájához hűen, sok új ízvariánst és innovatív terméket vezetett be a piacra, miközben a régi, megszokott termékek is fókuszban maradnak. A kampány célja, a márkaüzenet kiteljesítése, a velünk élő értékeket megőrző, mégis folyamatosan új utakat kereső brand pozíciójának megerősítése minden korosztályban.

Kreatívkoncepció: Az ikonikus, zenés Márka reklámfilm megidézése mai köntösben, a fiatalok számára is befogadható formában. A régi nóta helyett vadonatúj dalszöveg és zene született, amelyben a visszatérő vokál utal a klasszikus előzményre, míg a dinamikus vágásokkal és a brand változatos színvilágát megjelenítő osztott képernyős megoldással operáló klipfilm a bevállalás különböző aspektusait villantja fel.

A televízió mellett a kampány további elemei Facebook, Instagram és YouTube felületeken futnak, valamint Insta micro-infulencerek támogatják a márkaüzenet terjedését.

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízói oldal

Megbízó: Márka Üdítőgyártó Kft
Tulajdonos ügyvezető: Pécskövi Tibor
Marketing igazgató: Horváth Adrienn

Ügynökségek:

Reklámügynökség:  SKY Marketing Communications
Kreatívigazgató:  Harmat Gábor
Stratégiai igazgató: Novák Péter
Account director: Kovács Andrea
Médiaügynökség: SpiritCom
Média director: Vincze Tibor

Produkció:

Produkciós cég: Ready by Wednesday
Producer: Strobl Róbert
Rendező: Kőműves Mór
Operatőr: Strobl Róbert
Gyártásvezető: Bajnóczi Dóra
Díszlettervező: Darvas Bálint
Berendező: El-Saig Ádám, Várhegyi Zoltán

Utómunka:

Vágó/Colorist/VFX: Kőműves Mór, Horváth Eszter
Zene: Harmat Gábor, Erdész Tamás
(BrandTrend)