Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

2018-ban a Mall.hu webáruház érdemelte ki a legjobb ügyfélszolgálatnak járó díjat, amit a 19. alkalommal szervezett Internet Hungary 2018 konferencián ítélt oda a zsűri az egyik legnagyobb hazai online áruházat üzemeltető Internet Mall Hungary Kft.-nek.

A rendkívül széles választékot kínáló egyik legnagyobb hazai webplázaként a Mall.hu pályázata emberközpontúságával érdemelte ki az idei díjat, amit a konferencia keretében vehetett át Deli Ágnes, a Mall.hu ügyfélkapcsolati vezetője. „Webáruházként az egyik fő célkitűzésünk, hogy megmutassuk, valódi emberek dolgoznak nálunk is, és hogy ügyfélszolgálatunkon nem csak robottal lehet beszélni, vagy gépi hanggal szót érteni, hanem valódi emberek adnak valódi választ a felmerülő egyedi kérdésekre. Mindezek mellett legfőbb törekvésünk, hogy vásárlóink teljeskörű kiszolgálást kapjanak, a lehető legmagasabb minőségben, és a lehető leggyorsabban. Így ügyfélszolgálatunk nemcsak készséggel segít, de akár rendelést is lead. Kollégáink naponta azon dolgoznak, hogy minden felmerülő kérdést lezárjanak, és ne legyen megválaszolatlan hívás, megkeresés a nap végén”mondta a díj átvételekor Deli Ágnes.

mall_legjobb_ugyfelszolgalat_2

A webáruház ügyfélszolgálata az úgynevezett „Daktela” megoldást használja a legjobb ügyfélélmény elérésért. Egy bejövő hívás esetén az ügyfélszolgálati munkatárs előtt azonnal egy helyen összegyűjtve megjelenik minden információ a vásárlóról és a tranzakcióiról, ami rövidebb hívásidő alatt gyorsabb reakciót, válaszidőt biztosít. Telefonos hívás esetén az ügyfeleknek alig néhány másodpercet kell várnia az „emberi hangig”, e-mailes érdeklődés esetén fél óra alatti az első válasz megküldésének ideje, míg a Facebook-on érkező megkeresésre átlagosan 1 órán belül válaszolnak.

„Jelenleg két további ügyfélszolgálati megoldáson dolgozunk, melyet a közeljövőben tervezünk bevezetni: tesztelés alatt áll a chatbot a weboldalra és Facebookra, és folyik egy online-form kialakítása, amelyen keresztül ügyfeleink célzottan küldhetik el észrevételeiket, kérdéseiket vagy esetleges panaszaikat” – tette hozzá Deli Ágnes.

Az ügyfélszolgálat működését és munkatársait nyár elején egy videóban is bemutatta vásárlóinak a Mall.hu:

(BrandTrend)