Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Cannes-ban nem csak a művészfilmeket értékelik. 2010 óta külön versenyen díjazzák a vállalati filmeket, az online és a TV-s dokumentumfilmeket. A díj történetének hazai nyertesei is vannak már, az ő soraikat gazdagítja tovább a Poli-Farbe Platinum matt latex festék reklámfilmjének eredményes szereplése, amely 2018-ban Arany Delfin díjat vehetett át.

polifarbe_dijaztak_a_magyar_kreativitast_5

A Poli-Farbe idei termékújdonsága, a Poli-Farbe Platinum matt latex mosható és dörzsálló falfestéke kapott figyelmet és új reklámfilmet. A szpot kreatív ötletét és megvalósítását a Greenroom, valamint az I’m FILM ügynökség valósította meg a festékgyár megbízásából.

A reklámszpot kreatívigazgatója Vida Gusztáv, rendezője Mednyánszky René, operatőre Győri Márk volt. A reklámszpot központi üzenete: a latexfestéknek hála búcsút mondhatunk a bennünket mardosó bűntudatnak, egy mozdulattal eltüntethetjük a szennyeződéseket falfelületeinkről. Nincs több lelkiismeret-furdalás! A reklámszpot egy budapesti loftlakásban készült, két forgatási napot vett igénybe, összesen hét otthoni szituáció került berendezésre és tíz szereplő váltotta egymást az egyes jelenetekben. A stábtagok száma meghaladta az ötven főt, így sokan örülhetnek a Cannes-ban elért sikernek.

A Poli-Farbe PR és kommunikációs, valamint médiavásárló ügynöksége a KRQ Communications.
(BrandTrend)