Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

„Budapest régi és új arcai” témájú Instagram-fotópályázatot hirdetett a Futureal-csoporthoz tartozó Cordia. A megmérettetésen a közösségi fotómegosztó oldalon #budapestreborn és #cordiaotthonok hashtagekkel posztolt, eredetiben a hosszabbik felén minimum 3000 pixel széles képekkel lehet részt venni szeptember 18. déltől október 14. éjfélig. A pályaművekből a legjobbakat a Rizsavi Tamás fotóblogger által vezetett zsűri választja majd ki. A magyar főváros jelenleg is népszerű fotótémának számít az Instagramon, közel tízmillió kép mellett szerepel a #budapest hashtag.

A pályázat apropója, hogy a Lengyelországban is számos lakóingatlan-építési projekttel jelen lévő Cordia idén ősszel nyitja meg értékesítési irodáját Varsóban, és ebből az alkalomból ott is hasonló fotópályázatot hirdetett. A lengyel pályázatra – szeptember közepétől négy héten át – a Varsó ritmusát megragadó alkotásokat várják, a nyertes képeket pedig együtt, a Cordia varsói értékesítési irodájában állítják majd ki.

„A hazai újlakáspiac meghatározó szereplői között nem megszokott, hogy a hagyományos csatornákon túlmutató aktivitásokkal szólítsák meg a közönségüket, de mi hiszünk abban, hogy időről-időre érdemes kipróbálni új eszközöket is” – mondta Szili Tímea, a Futureal-csoport marketingvezetője. „A Cordia alapfilozófiája, hogy összefüggő koncepció mentén valódi, minőségi területfejlesztést hajt végre, amelynek során egy alacsonyabb presztízsű környékből a város szövetébe szervesen illeszkedő, minőségi ingatlanokkal és közterületekkel ellátott, biztonságos, élhető, színvonalas és modern negyedet alakít ki. Ezért is gondoljuk úgy, hogy a #budapestreborn hashtag pontosan kifejezi azt, ahogyan projektjeink révén hozzájárulunk Budapest megújulásához.”
(BrandTrend)