Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Pure, azaz rendkívül egyszerű a CEWE új mobil applikációja, hiszen csak kiválasztunk 22 képet a telefonunkról, esetleg megcímezzük az automatikusan elrendezett fotókönyvünket, vagy egy-két fényképnek kicseréljük a sorrendjét, és már nyomhatjuk is a megrendelés gombot. Mindez annyira könnyű, hogy még egy kutya is képes rá – üzeni a cég most forgatott online filmje, amelyben a gazdik csodálkozva veszik át a futártól a kis kedvenc által létrehozott, pár nap múlva megérkező végterméket.

CEWE PURE_werk1

A lehetőséggel azokat célozzák, akiknek igazán szűken mért az idejük, vagy éppen szeretik az instant dolgokat, az azonnal eredményt. Így egyrészt az egyébként is nagy fotókultúrával rendelkező, a közösségi médiában rendszeresen posztoló fiatalokat. Másrészt azokat, a már fotókönyv iránt elkötelezett vásárlókat is, akik nagyobb lélegzetvételű alkotásaik mellett szívesen készítenek egy-egy PURE – azaz gyors, mini változatot is, akár ajándékként, akár például tematikus sorozatként utazásaikról, családjukról.

CEWE PURE_werk3_s

„Az üzenetünk számukra éppen olyan egyszerű, mint maga a CEWE FOTÓKÖNYV PURE. Reméljük, értékelik majd a humort és a cukiságfaktort, amelyet Brill, a főszereplő kutyus biztosít. Bevallom, a kis boston terrier igencsak hozzá nőtt a mi szívünkhöz is a forgatás során, amelyet legalább annyira élvezett, mint mi magunk” – mesélte Zoboki Zoltán, a CEWE Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az online filmhez kapcsolódóan a cég több, közösségi média aktivitást is tervez: Brill kalandjai például a #cewebrill hastag alatt folyamatosan követhetők lesznek az online térben, de már készül saját e-mail címe, illetve a naplója is.
(BrandTrend)