Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Lukas Podolski és a dm együttműködésével új exkluzív márka került a drogéria polcaira: a STRASSENKICKER termékcsalád négyféle tusfürdőből és négyféle aeroszolos dezodorból álló különleges sorozat. A termékek megvásárlása jótékony célt is szolgál a futballista alapítványán keresztül.

A STRASSENKICKER márka azt kínálja, amit minden sportoló csak kívánhat magának: a tusfürdők és dezodorok hatékonyan tisztítanak, ápolják a bőrt, védelmet nyújtanak a hétköznapokban és sportolás közben is. A termékcsalád – a designtól kezdve az illatig – a dm és a labdarúgó közös munkájának eredménye.

dm-sajtófotó-strassenkicker-1

Ki más tudna többet egy sportoló igényeiről, mint az, akit 130-szoros válogatottságával és 49 góljával a német futball történelem egyik legsikeresebb játékosaként tartanak számon. Lukas Podolski létrehozott egy alapítványt is, amelyen keresztül hátrányos helyzetű gyermekek és fiatalok képzését és sportolását támogatja, valamint különböző sportterápiás kezeléseket finanszíroz rászoruló gyermekek részére. A STRASSENKICKER termékek megvásárlásával a bevétel egy része a Lukas Podolski alapítványhoz kerül, így a vásárlók is támogathatják ezt a nemes célt.

„A termékcsaláddal férfi vásárlóinknak kínálunk exkluzív, vonzó termékeket, miközben a társadalmi felelősségvállalásra is fel tudjuk hívni a figyelmet a rászoruló gyermekek támogatásával. Szimpatikus, kreatív és autentikus márkáról beszélhetünk, a fociláz nálunk most tör csak ki igazán!” – hangsúlyozta Kanyó Roland marketing és PR menedzser.

Csoportfotó-Cikk banner

A termékcsalád tagjai között minden sportoló megtalálja a legtökéletesebb tusolót, ami ápol, vitalizál és tisztít. A hosszan tartó frissességet garantáló termékek mellé a hozzá illő dezodor biztosít 24 órás védelmet az izzadás ellen. Minden termék vegán.
(BrandTrend)