Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Elképesztő sikert ért el a Rakuten Viber aktivitása a foci vb ideje alatt. A Viber Világbajnokság Chat Ranglista szolgáltatásban 4,3 millió felhasználó összesen mintegy 42 millió tippet adott le.

A globális ranglista mellett a felhasználók privát csoportokat is létrehozhattak, hogy egymás között adják le tippjeiket, valamint megmutassák, ki mennyire van otthon a focivilágában. A játékosok a leadott tippek után pontokat kaptak. Azon résztvevők érték el a legmagasabb pontszámot, akik a legtöbbször tudták tökéletesen megjósolni a mérkőzések végeredményét. A ranglista lehetőséget nyújtott a felhasználóknak arra, hogy valós időben követhessék tippjeiket, és össze is hasonlíthatták azokat barátaikéval és a többi focirajongóéval szerte a világon.

viber_world_cup_chatbot_szamokban_infografika

A játék győztese a bolgár Deyan Yankov lett, aki 112 pontjával összesen 4,3 millió Viber felhasználót utasított maga mögé a globális ranglistán. Az elismerés mellett két személyre szóló VIP jegyet is nyert a Camp Nou stadionba, hogy élőben nézhesse meg az El Clásico-t az FC Barcelona és a Real Madrid között.

Az örömteli hírt személyesen Djamel Agaoua, a Viber vezérigazgatója adta át Deyan-nak Viberen.

„Nagyon izgalmas volt látni, hogy emberek millióit sikerül megelőznöm a pontversenyben, és ez az érzés a döntő mérkőzés utolsó pillanatáig kitartott. Ugyanakkor mindig is hittem a szupererőmben, hogy képes vagyok megjósolni a focimeccsek végeredményeit. Végig bíztam benne, hogy én fogom megnyerni a díjat” – mondta a győztes.

A statisztikák alapján a globális ranglista játékosai a világbajnokság mérkőzéseinek 53 százalékában tippelték meg helyesen a meccs győztesét, 7,8 százalékban pedig a pontos végeredményt. A Németország-Svédország mérkőzés kiemelkedik a többi közül, itt a felhasználók 27 százaléka jósolta meg hiba nélkül a hármas sípszó utáni állást. A legnehezebbnek az Anglia-Panama meccs bizonyult, a felhasználók mindössze 0,02 százaléka tudta megtippelni a pontos végeredményt.
(BrandTrend)