Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A kaposvári székhelyű, családi tejtermékgyártó 2017-ben bízta meg a Republic Groupot egy integrált rebranding és termékbevezetési kampánnyal, melynek teljeskörű kivitelezését az ügynökség látta el. Az együttműködés keretében új és a szektorban teljesen egyedi csomagolás design, valamint egy 360 fokos kommunikációs kampány valósult meg. A rebranding befejezéseként a FINO egy nyereményjátékot indított. A „Keresd a matricás Fino terméket” nyereményjáték szerencsés győztesei kisorsolásra kerültek: egy vásárló egy millió forinttal, ötszázan pedig ezer forinttal lettek gazdagabbak.

A FINO és a Republic Group még 2017 őszén kezdte el a közös munkát. A tendert nyert ügynökség a márkapozicionálást és innovatív csomagolástervezést követően egy ATL, BTL és rendezvényszervezési feladatokat is tartalmazó nagy volumenű kampányt valósított meg.  A FINO nagyköveteként olyan híresség csatlakozott a projekthez, mint Wossala Rozina, akivel egy két részes branded content videósorozat is készült (A Bestia Somogyban), valamint a sajtótájékoztató háziasszonyaként is csatlakozott a kampányhoz. Rozina mellett a kampány dietetikus nagykövete, Abonyi Orsi is részt vett a projektben annak érdekében, hogy az egészséges táplálkozás, valamint a fehérjefogyasztás fontosságára hívja fel a figyelmet. A bevezetőkampány részeként az online (ppc) platformok, televíziós szponzoráció, PR kommunikáció, POS kampány és nyereményjáték is a hatékony elérésben játszottak szerepet.

„A kreatív koncepció kialakítását követően a teljes arculatváltás állt a fő fókuszban, melynek stratégiai lépéseiben nagy szerepet játszott a márka hagyományőrző és egyben innovatív mivolta, illetve maga a környezet, ahol a FINO termékei készülnek. A Republic Group kreatív csapata a FINO termékcsalád külső designjának megújulását valósította meg a kooperáció során, melyet a csillagos égboltú, dombos somogyi táj ihletett” – árulta el Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
(BrandTrend)