A magyarok többsége imád becsekkolni, de azon biztosan sokan meglepődnének, ha a mobiljukat nyomkodva egy helyen találnák magukat a Búsuló juhásszal. Pedig most épp ez történik a Geometry Group kreatív koncepciójában, amely a június 7-én induló Műtárgyak Éjszakájára készült. A plakát és online kampányban jól ismert festmények szereplői és szobrok köszönnek vissza hétköznapi szituációkban, illetve jelentkeznek be a Facebookon, hogy közelebb hozzák a műtárgyak világát a fiatalokhoz.
A Facebook check-in funkcióját használja a Lilaruhás nő, Izsó Miklós Búsuló juhásza és Munkácsy Ásító inasa, de közösségi média posztokban kel életre Szinyei híres Majálisa és Csontváry cédrusa is a Geometry csoport legújabb kampányában. A műtárgy.com számára készült koncepció célja, hogy az idősebbek által jól ismert, híres műtárgyakat és az azokat bemutató Műtárgyak Éjszakáját a fiatalabb célcsoport számára is vonzóbbá tegye.
A Műtárgyak Éjszakáját június 7-9. között rendezik Budapest 35 helyszínén. Az egy jeggyel látogatható háromnapos esemény több mint 84 programján az érdeklődők nemcsak a műtárgyakat ismerhetik meg közelebbről, hanem benézhetnek a múzeumok, műtermek, galériák és aukciósházak színfalai mögé.
Megbízó/ mutargy.com
Projektigazgató: Kollmann Szilvia
Projektmenedzser: Szabó Andrea
Alkotók/ Geometry Group
Kreatívigazgató: Tóth Andrea
Art Director: Bánkövy Kata
Copywriter: Mattyasovszky Ádám
Account Director: Zsiray Adrienn
Account Executive: Lengyel Anita
New Media Business Director: Andics Gergely
Nyomdai előkészítés: Ferencz Attila
(BrandTrend)