Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Véget ért a Café Csoport az ELTE Kommunikáció és Média szakával közösen, februárban indított Tartalommarketing képzése, amelyet végül 4,35-ös átlaggal zárták a diákok. Közülük a legjobb teljesítményt nyújtó hallgató, fél éves gyakornoki munkalehetőséget kapott a Café Communications-től.

A tavaszi szemeszterben indult kurzuson a hallgatók “gyakorlati oldalról ismerkedhettek meg a tartalmi fókuszú kommunikációval a natív hirdetésektől az influencer marketingig”. Az előadók a Café csoport, azaz a Café Communications, a Café PR és a Be Social vezetői és szenior szakemberei voltak.

Elte_Cafe_kurzuszaro_01

A szemináriumi órákon szó volt a stratégialkotásról, a branded contentről, a keresőoptimalizásról, a social media csatornákról, a tartalomszerkesztésről, a brandelt kiadványokról és természetesen az influencerekről. A többszörös túljelentkezés után 20 fővel elindult kurzus egyik különlegessége volt az a kerekasztal beszélgetés, ahol Henry Kettner és Török Ábel Youtuberek és Bodrogi András szakértő vettek részt.

Múlt héten került sor a vizsgára, ahol egy egyéni projekt feladatot kellett kidolgozniuk a kurzuson résztvevőknek. A szakmai zsűri három főből állt: Balogh Renáta (account director), Csirke Dániel (társ-kreatívigazgató) és Varga Gábor Zoltán (digital business director) – ők pontozták, osztályozták a vizsgán elhangzottakat.

Elte_Cafe_kurzuszaro_nyertes

A három legjobban sikerült prezentáció:

Kalocsai Zsombor – aki a 6 hónapos gyakornoki program nyertese – A Budmil márkát vette elő és porolta le kicsit és gondolta újra. Tartalom szempontból közelítette meg a márkát, ahol a fő gondolata az volt, hogy viseld büszkén ezt a márkát.

Vántus Nikoletta – Egy kutyasétáltatós alkalmazásnak építette fel a marketingjét. Ő stratégia oldalról közelítette meg a feladatot, ahol a mottótól elindulva, az alkalmazás felépítésén át, a hirdetések megjelenéséig dolgozta ki a projektet.

Kovács Bettina – Visszanyúlt a már kissé megkopott és elfelejtett Alföldi papucsig. Az elképzelése az volt, hogy szexivé tegye újra ezt a magyar márkát. A 2018-as Vogue trendeket alapul véve, influencerek által viselt márka képet alakított ki róla.

„Mostanában nem annyira szexi reklámosnak lenni, de a Café szeretné újra vonzóvá tenni ezt a szakmát a fiatalok számára, ezért is volt jó ez az együttműködés” – hangsúlyozta Csirke Dániel a Café Communications társ-kreatívigazgatója.

Mi sem bizonyítja jobban ezt, mint hogy a kurzuszáró órán egyhangúlag mondták a diákok, hogy szerintük igen is vonzó és szexi ez a szakma. Bár ehhez szükség volt erre a kurzusra, mert most már tudják mivel szeretnének foglalkozni.
(BrandTrend)