Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A Visa, a FIFA hivatalos fizetési szolgáltató partnere bejelentette, hogy Zlatan Ibrahimović hivatásos futballista és a 2018-as FIFA labdarúgó világbajnokság arca visszatér a Visával, hogy idén nyáron csatlakozzon a rajongókhoz Oroszországban.

PP Visa 254_CC

„Jeleztem már a világnak, hogy ott leszek a 2018-as FIFA világbajnokságon Oroszországban – a Visa most segít nekem és a rajongóknak, hogy ez meg is történhessen” – mondta Zlatan Ibrahimović, a FIFA világbajnokságok legendája. „A Visa innovatív. Zlatan innovatív. Közösen pedig segíteni tudjuk a rajongókat, hogy ne maradjanak le egyetlen pillanatról se a világbajnokság alatt.”

A Visa FIFA labdarúgó-világbajnokságra készített kampánya, a “Visa’s Ultimate FIFA World Cup™ FOMO” végig követi Zlatan visszatérését a FIFA labdarúgó-világbajnokság színpadára, és az egész kaland során bemutatja az érintéses fizetési technológia könnyedségét. A Visa és Zlatan segíteni fogják a rajongókat a FOMO érzés legyőzésében a 2018-as FIFA labdarúgó-világbajnokság során úgy, hogy bepillantást engednek a világ legnagyobb sporteseményének színfalai mögé, kihasználva, hogy a Visa exkluzív belépési lehetőséget kapott a kezdőkörbe és a mérkőzések előtti csapat bemelegítésekre.

.

Zlatanhoz ismert influencerek csatlakoznak a világ minden tájáról, hogy minden rajongó FOMO érzését legyőzzék. Az öt influencer, akik a futball, az életmód és a divat világából érkeznek –  Németországot (freekickerz), Japánt (Kotaro Tokuda), Mexikót (Pamela Allier), az Egyesült Királyságot (Chris MD) és Oroszországot (Tatiana Vasilieva)  képviselve – szerves szerepet tölt be a Visa globális marketingkampányában. Számos influencer megjelenik a különböző kampányfilmekben, ezáltal betekintést adva majd több milliónyi követőjüknek a Visa innovatív fizetési technológiájába, valamint exkluzív lehetőséget biztosítanak a rajongóknak, hogy csatlakozhassanak a világbajnoksághoz.

„A Visa elkötelezett amellett, hogy világszerte növelje a rajongói élményt a sporteseményeken, és ez alól a 2018-as FIFA labdarúgó-világbajnokság sem kivétel” – mondta Lynne Biggar, a Visa marketing és kommunikációs vezetője. „A 2018-as FIFA labdarúgó-világbajnokságra készített kampányunk arra fókuszál, hogy az egész világon segítsen a rajongóknak abban, hogy egyetlen pillanatról se maradjanak le, legyen szó a stadionon belüli új, innovatív fizetési módszerekről, vagy a világbajnokságot otthonról néző rajongóknak biztosított lehetőségről, hogy betekinthessenek a színfalak mögé.”

.

Az Egyesült Királyságban forgatott nemzetközi csapat által kidolgozott kampány több mint 20 rövidfilmből áll, és megjelenik majd TV-ben, digitális-, videó-, a közösségi média-, nyomtatott sajtó- és és out-of-home reklámfelületeken.
(BrandTrend)