Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Az áprilisban induló Hello Otthon kampány keretében az OTP Bank olyan hosszú távú branded content platformot épít, amiben az online történetmesélés eszközével mutatja be a lakásvásárláskor felmerülő legkülönbözőbb dilemmákat, kihívásokat és felmerülő kérdéseket.

A legfrissebb kutatásunk rámutatott, hogy a saját otthon és a saját tulajdonú lakás fogalmát szinte azonosnak tekintjük. Azonban a vásárlás során – anyagi helyzettől függetlenül – számos dilemmával szembesülünk; legyen szó éppen az új otthon környékéről vagy a konyha, fürdőszoba kialakításáról. A Hello Otthon kampányunkban többek között arra is szeretnénk felhívni az otthonkeresők figyelmét, hogy megfelelő előkészületek és egy szakértő tanácsadó segítségével a pénzügyek terén kevesebb dilemmával kell szembesülniük. Ezzel pedig időt és energiát spórolhatnak meg, és kiegyensúlyozottabban vághatnak bele az álomotthon megtalálásának folyamatába” – mondta el Dolezsai Gergely, az OTP Bank Márkamenedzsment és Marketing Kommunikációs Főosztályvezetője.

A kampány során az OTP Bank elsősorban a lakásvásárlók három legnagyobb csoportjának, az önállósodók, a családalapítók és az előre gondoskodók kihívásait kívánja bemutatni.

Az insightok és a relevancia alátámasztására az OTP Bank megbízásából elkészült a hazai piac egyik legátfogóbb lakásvásárlási szokásokat és attitűdöket vizsgáló reprezentatív felmérése, az OTP Bank Hello Otthon kutatás, amelynek eredményeit a pénzintézet több hullámban fogja kommunikálni az év során.

Az év végéig tartó kampány a későbbiekben a lakáskérdéseknek még számos szórakoztató és tanulságos aspektusát veszi górcső alá ismert szereplők valós élettörténetein keresztül.
(BrandTrend)