Idén tavasszal a Converse elindította „Viseld bármivel!” kampányát, amelyben négy, népszerű hazai véleményvezér mutatja meg, milyen változatosan lehet kombinálni öltözetünket az idén 110 éves cipőmárkával. A kampány online felületeken, az influencerek saját social media platformjain és hirdetésekben fut majd júniusig.
A Converse kiemelt figyelmet fordít arra, hogy üzeneteivel megszólítsa a Z generációt, igyekezve olyan élethelyzetekkel és arcokkal társítani cipőit, amelyekkel könnyen azonosulhatnak a hétköznapokban. Éppen ezért választották nemzetközi márka-nagykövetnek Miley Cyrust – aki idén tavasszal nagy dobásra készül a márkával közösen, a Stranger Things-ből ismert Millie Bobby Brownt és Maisie Williams színésznőt, akit a legtöbben Arya Starkként ismernek.
Az idei év fő üzenete, a „Viseld bármivel”, amely két alapgondolatot ötvöz. Egyrészt a most futó divatirányzatokkal áll összhangban, miszerint a különböző stílusú darabok is bátran kombinálhatók (pl. sportosan elegáns). Másrészt pedig visszautal arra, hogy megjelenésétől kezdve a Converse státusszimbólum, a lazaság, a szabadság megtestesítője mindenki számára, legyen szó bármilyen korosztályról.
Idén először volt arra lehetőség, hogy a hazai márkaképviselet saját nagyköveteket válasszon a tavaszi/nyári kampányhoz. Ezek az együttműködések is a sokszínűséget tükrözik, hiszen négy markánsan különböző, de trendi stílus jelenik meg: Nagy Vivien (Fifty Pairs of Shoes), Kőnig Anna (FollowAnna), Cinthya Dictator és Csecse Attila részvételével.
A kampány fő eleme az influencer kommunikáció, így teljes mértékben online platformra van tervezve. Ezen belül is a social media megjelenések és hirdetések dominálnak, amelyek júniusban kiegészülnek látványos, interaktív hirdetési típusokkal. Ezekkel a rich media megjelenésekkel hatékonyan elérhető és interakcióra bírható a fiatalabb felhasználói réteg is. Az aktivitás célja a márka népszerűségének növelése a Z generáció körében a Converse hazai közösségi médiában való erősítésével.
(BrandTrend)