Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

„A kampányunk alapötlete az volt, hogy ha színek alapján kategorizáljuk az ételeket, nemcsak ízletes, de esztétikailag is rendkívül vonzó fogást lehet készíteni. Hogy ez mennyire igaz, bizonyítja a receptvideóink sikere, ugyanis mindegyik meghaladta az átlag-ötvenezres megtekintést, a legutolsó, a bordó színű pedig rendkívül népszerű volt, majdnem elérte a 100 ezres letöltést. Teljes mértékben teljesült a kampányunk célja” – összegezte Szirbek András marketing-igazgató a tapasztalatokat.

A 2017. november-2018. március között zajlott kampány receptvideóiban a sárga, zöld, narancssárga, aranybarna és bordó színek játszották a főszerepet. A filmekben az alapanyagok mellé ötletes képi megoldások, letisztult, elegáns konyhai eszközök és közeli vágóképek társultak, de könnyen alkalmazható, látványos apró konyhai trükköket is lehetett tanulni a receptekből. Ilyen volt a bordó videóban a cannelloni színezése, amelyre több mint 97 ezren voltak kíváncsiak.

Bonduelle_Szineskampanyzarofoto2018

A „Színesítsd a tányérod” kampányt a YouTube, Facebook, Instagram megjelenésen kívül erőteljes sajtó- és közterületi-média megjelenés is kísérte. A kampánystratégia, a kreatív koncepció és az online hirdetések a Labowsky kreatív műhelyből kerültek ki, az online felületeket az UP Advertising kezelte, a PR feladatokat a Stern Communications teljesítette.

(BrandTrend)