Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A korábbi Soproni kommunikációból tudjuk, mennyi minden közös bennünk, magyarokban. Az új kampány változatlan kreatív platformra épít, de jellegzetes, magyaros karakterekre bontja tovább az alapüzenetet. Külön-külön mutatja be azokat a figurákat, amelyekben magunkra ismerhetünk.

Kicsit mind olyanok vagyunk, mint Zsolt, aki szereti halogatni a dolgokat, így az utolsó pillanatban fizeti be a csekkeket, és talán még annál is később hív szerelőt. Vagy Pali, aki hadilábon áll a szerencsével, ezért sosem talál ketchupot a flakonban vagy papírt a gurigán.

Az új filmekben számtalan jól ismert figurával találkozhatunk az online felületeken és a social médiában, akik szerethetően mutatják be közös tulajdonságainkat. A Soproni facebook oldalán már most tesztelhetik magukat a fogyasztók, hogy ők mennyire drukkerek, halogatók, pechesek vagy kíváncsiak.

Az integrált kampányban a filmek mellett outdoor hirdetések, széleskörű online megoldások és több nagyszabású offline és online aktiváció is indul.
(BrandTrend)