Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Két hazai prémiummárka kooperációjának gyümölcse a rózsaszín ’Szentkirályi by REKAVAGO’ kulcstartó. Az egyedi tervezésű darab könnyedén illeszthető az ásványvizes palackok kupakjára és rögzíthető táskára vagy akár övtartóra.

A két brand közötti együttműködés az általuk képviselt hasonló értékek mentén alakult ki: a prémium minőség, a magyar gyökerek és a küldetéstudat is meghatározó mindkét márka esetében. Hasonlóan a Szentkirályihoz, a REKAVAGO is nemzetközi sikerekkel rendelkező hazai brand, amelynek termékei itthoni tervezéssel és gyártással, prémium alapanyagokból készülnek.

Vago_Reka

„Tervezőként fontos számomra, hogy olyan tárgyak szülessenek a kezeim alatt, amelyek szépek és egyben hasznosak is. Ezen szempontok alapján alkottam meg a Szentkirályi palacktartó kulcstartót: az üveget kényelmesen magunkkal tudjuk vinni anélkül, hogy a kezünkben kellene tartani” – mondta el Vágó Réka.

„Magyarország piacvezető ásványvízmárkájaként folyamatosan keressük azokat az együttműködési lehetőségeket, amelyek a szintén hazai brandeket erősítik. A magyar divat támogatása a tavalyi évben kapott először hangsúlyos szerepet vállalatunknál: akkor vettünk először részt egy budapesti divathéten és egyedülállóan látványos reklámfilmet készítettünk Fodor Klarissza, fiatal magyar modell főszereplésével” – tette hozzá van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.

Szentkiralyi_Vago_Reka_kulcstarto_palackkal

2018. április 12. és 25. között az INTERSPAR üzleteiben legalább két zsugor 1,5 literes – szénsavas, szénsavmentes és szén-dioxiddal enyhén dúsított – Szentkirályi ásványvíz egyidejű vásárlása esetén, egy Vágó Réka divattervező által megálmodott kulcstartót kapnak ajándékba a fogyasztók.
(BrandTrend)