Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Magyarországon első alkalommal a fogyasztók dönthettek a Fanta üdítőital-márka következő ízváltozatáról: novemberben a Facebook-rajongók választhattak, hogy idén tavasszal az ananász-maracuja vagy a cukormentes eper-kivi kerüljön a boltok polcaira. Végül a szavazatok kétharmada az utóbbi ízváltozatra esett, így idén márciustól bárki megvásárolhatja a Fanta Eper-Kivi Zero üdítőt.

A márka tulajdonosa, a Coca-Cola Magyarország tavaly új csomagolással és úttörő marketingkommunikációs kampánnyal jelentkezett: népszerű influencereket kért fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát. A FEF munkájában azóta a rendszeres pályázatokra jelentkező tinik is részt vesznek. A márka 2017 nyarán is izgalmas újdonsággal rukkolt elő: a meggy, görögdinnye és áfonyaízű Fanta Instamix szirupokkal a fogyasztók még egyedibbé tehették kedvenc üdítőitaluk ízét és színét.

Fanta_eper-kivi_FEF_Puskás Peti_csoportkep

A Coca-Cola Vállalat világszerte, így Magyarországon is elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Fanta Eper-Kivi Zero is, mely nem tartalmaz cukrot.

Az új Fanta Eper-Kivi Zero ízváltozat bevezető kampánya április 2-án indul, a televíziós reklámfilm mellett erős digitális és közösségimédia-támogatással, illetve Puskás Peti, és a fiatalok körében népszerű további influencerek és vloggerek bevonásával.
(BrandTrend)