A Magyar Reklámszövetség január 31-én tartott éves Közgyűlésén a tagság hat új tisztségviselőt választott a 24 tagú Elnökségbe: a megbízó szektorban Szabó Béla (Magyar Telekom Nyrt.), a média szektorban Bíró Pál (Google Information Technology Services Limited Hungary), Zalai Ágnes (Centrál Médiacsoport Zrt.) és Zájer Attila (TV2 Média Csoport Kft.), a szolgáltató szektorban Novák Péter (Dentsu Aegis Network Hungary) és a tagozatok képviselői közül Sopov István (IAB Hungary – Sales Contact Kft. / Adaptív Média) került a megüresedett elnökségi helyekre.
A Magyar Reklámszövetség teljes, 24 tagú elnöksége a január 31-én megszavazott új elnökségi tagokkal kiegészülve:
- Urbán Zsolt, elnök (1080P Reklámügynökség)
Megbízói szektor:
- Baráth Péter (Vodafone Magyarország Zrt.)
- Grósz Judit, alelnök (Microsoft Magyarország Kft.)
- Kádár Tamás (Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft.)
- Nagy Bálint – egyéni tag (IBS)
- Szabó Béla (Magyar Telekom Nyrt.)
- Szollár Domokos (Mol Nyrt.)
Média szektor:
- Bíró Pál (Google Information Technology Services Limited Hungary)
- Guttengéber Csaba (Atmedia Kft.)
- Hivatal Péter – egyéni tag
- Vidus Gabriella, alelnök (M-RTL Televízió Zrt.)
- Zalai Ágnes (Centrál Médiacsoport Zrt.)
- Zájer Attila (TV2 Média Csoport Kft.)s
Szolgáltató szektor:
- Aczél László (Young & Rubicam Budapest Kft.)
- Gulyás János, alelnök (Wavemaker Hungary Kft.)
- Liptay Gabriella – (KPMG Hungária Kft.)
- Mezriczky László (Ispiro Consulting Kft.)
- Novák Péter (Dentsu Aegis Network Hungary)
- Pőcze Balázs (MITO)
Tagozatok képviselői:
- Bacher Gusztáv, Jogi Tagozat (Szecskay Ügyvédi Iroda)
- Hantosi Bálint, OOH Tagozat (Outdoor Media Audit Kft.)
- Kardos Gábor, IAB (Magyar Jeti Zrt.)
- Sopov István, IAB (Sales Contact Kft.)
- Vörös Csilla, Kutatói Tagozat (Nielsen Közönségmérés Kft.)
(BrandTrend)