„A saját gyártású recept-videóink indulásuk óta nagy érdeklődésnek örvendenek, igyekszünk ezen a területen is innovatívak lenni, fogyasztóinknak mindig valami inspiráló újdonságot becsempészni. Most az ételek színek szerinti csoportosításával hatunk az érzékszervekre” – fogalmazott Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója.
A „Színesítsd a tányérod” alapötlete tehát, hogy ha színek alapján kategorizáljuk az ételeket (például piros, sárga vagy lila alapanyagok) nemcsak ízletes, de esztétikailag is rendkívül vonzó ételeket lehet készíteni. Éppen ezért, minden egyes recept-videó egy-egy színre épül. Így a „Bonduelle-sárga” receptben többek között kukorica és currys bab, a „Bonduelle-zöld” receptben pedig zöldbab, zöldborsó, brokkoli felhasználásával készül a finom fogás.
A kampány első két videójában a sárga és a zöld színek játszották a főszerepet, 2018-ban pedig a lila, a narancssárga és az aranybarna színeket fókuszba helyező receptek következnek. Az első két film a Youtube, Facebook és Instagram megjelenésen kívül citylight támogatást is kapott, míg a jövő évi aktivitást erőteljes sajtó- és közterületi-média megjelenés kíséri.
A kampánystratégiát, a kreatív koncepciót és az online hirdetést a Labowsky kreatív műhely jegyzi, az online felületeket az UP Advertising kezeli, a PR-feladatokat a Stern Communications látja el.
(BrandTrend)