Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Magyarország legfiatalabb, csupán fél éves mosó- és öblítőszer márkája, a Souldrops ismét shortlistre került egy újabb rangos reklámpiaci versenyen. A Golden Hammer, az Aranypenge és a két LIA Awards első helyezés, valamint a Golden Drum és Amerika legnagyobb reklámszakmai versenye, a Clio Awards ezüstje után, a Souldrops egyedi csomagolásával ismét megméretteti magát, méghozzá az Epica Awards Márkaidentitás kategóriájában.

Az 1987-ben alapított, párizsi székhelyű Epica Awards a világ legnagyobb olyan reklámversenye, amelyen a világ minden tájáról származó szakújságírók zsűrizik a kreatív iparágak – reklám, design, média, PR és digitális – pályamunkáit. Több mint 60 magazin és weboldal legmeghatározóbb vezető szerkesztői és újságírói bírálják el a mintegy 70 országból beérkező pályázatokat, majd a legkreatívabb és leginnovatívabb versenyzőket díjazzák.

A Republic Group által készített Souldrops csomagolás most újra a világ legnagyobb márkáival egy lapon szerepel. Abba a szűkített körbe került be, ahol többek között a Google, a Volkswagen, a Nike és még számos kiemelkedő márka várja a november 16-át, amikor is az eredmények nyilvánosságra kerülnek.
(BrandTrend)