Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A „Csak előre! – 2022” sajtótájékoztatón részt vett Szögi Nándor, a Pick Kézilabda Zrt. cégvezetője és Tamás Áron, az adidas Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, valamint a MOL-Pick Szeged vezetőedzője Juan Carlos Pastor, Marko Krivokapics másodedző és Bánhidi Bence válogatott kézilabdajátékos is.

A megállapodás kapcsán Szögi Nándor elmondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy az adidas a jövőben is kiemelten támogatja Klubunkat. Mindamellett, hogy mindkét fél célja a már eddig is sikeres együttműködés folytatása, nagyon remélem, hogy a MOL-Pick Szeged kézilabdacsapata a következő szezonokban is bebizonyítja, hogy érdemes az adidas bizalmára.”

„Az adidas évek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, ezért is nagy öröm számunkra, hogy egy újabb együttműködéssel járulhatunk hozzá a magyar sport erősítéséhez. Mi az adidas-nál abban hiszünk, hogy a sport erejével képesek vagyunk megváltoztatni az emberek életét. Különösen igaz ez a közösségi sportokra, hiszen a szurkolás örömét akár ezrek élhetik át egy-egy csapatmérkőzés közben a pálya szélén” – hangsúlyozta Tamás Áron, az adidas Budapest Kft. ügyvezető igazgatója.

mol

A hosszútávú megállapodás aláírását követően a sportklub bemutatta a 2017/2018-as szezonra tervezett adidas mezgarnitúrákat is. A MOL-Pick Szeged klasszikus kék-fehér csíkos mezét a november 5-i Rhein-Neckar Löwen elleni BL mérkőzésen avatja fel a szegedi csapat.

„A mezek mind anyaguk, mind küllemük tekintetében egy megújult, az adidas-tól már megszokott magas minőséget képviselnek. Különlegességük, hogy 2017-ben csak magyar csapat léphet pályára ezekben a modellekben, Európa-szerte csak 2018-tól lesznek elérhetőek. Nagy örömünkre szolgál, hogy erre a szezonra a klasszikus kék-fehér csíkos mez mellé egy harmadik, fekete-kék szettet is összeállíthattunk a csapat számára, remélve, hogy a változatos és modern megjelenés egészen a Final4-ig viszi majd őket”   tette hozzá Oláh Ildikó, az adidas sport marketing vezetője.
(BrandTrend)