Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A SCITEC az elmúlt két évben nyitott az olimpiai sportágak felé, egyszerűen elkészíthető termékeivel ma már a szélesebb, aktívan sportoló közönség körében is népszerű.

A nemrégiben az év európai táplálék-kiegészítő márkájának választott vállalat a fitnesztermek piacán is erősíti pozícióit, az első hivatalos SCITEC edzőterem április óta SCITEC Gold Fitness Club néven működik Budapest egyik meghatározó sportközpontjaként a Lurdy Házban.

debreceni fitneszterem nevadoja lett a scitec_1

“Azt látjuk, hogy nagy az igény a fogyasztók részéről a klasszifikált termek iránt és erős a verseny a fitnesztermek között: egy fővárosi kerületben, de akár nagyobb vidéki településen belül akár 2-3 felsőkategóriás terem is működik. Számukra biztosítjuk a lehetőséget, hogy pozícionálásuk erősítése érdekében használják a SCITEC nevet, a fogyasztók pedig a globális SCITEC-standardnak megfelelő, minőségi kiszolgálásban részesülhetnek” – mondta el Szász Máté, a SCITEC NUTRITION közép-európai regionális kereskedelmi igazgatója. Hozzátette: a rendszer nem franchise jellegű, az edzőtermek megtarthatják önálló működésüket, de vállalniuk kell a SCITEC minőségbiztosítási elveinek betartását, s kizárólag SCITEC termékeket forgalmazhatnak.

A vidéki edzőtermek sorában elsőként egy debreceni edzőterem vette fel októbertől hivatalosan a SCITEC Fitness Club nevet. Szakmai vélemények szerint a debreceni Magyarország egyik legjobban felszerelt edzőterme: az amerikai gépcsaládok legjava várja a vendégeket, ami lehetővé teszi a legmagasabb szintű sportolást, s mindez számos kényelmi szolgáltatással párosul. A jelenleg 1300 négyzetméteren működő edzőtermet a tervek szerint még tovább bővítik, így várhatóan 2000 négyzetméteren a város legnagyobb terme lesz a SCITEC Fitness Club Debrecen.

debreceni fitneszterem nevadoja lett a scitec_4

Az együttműködés keretében a SCITEC és az edzőtermek jobban összehangolják marketingtevékenységüket is, közös promóciókat, aktivitásokat szerveznek.
(BrandTrend)