Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A nemzetközi kampány Lengyelországban, Csehországban, Romániában, Magyarországon, Ukrajnában és Szlovákiában azonos időben fut. Az Answear online áruház eddig hat főbb piacon indult el és az egyik legnépszerűbb webshop a divat szektorban Közép- és Kelet-Európában. Az új spot egyidejűleg fog megjelenni Lengyelországban, Romániában, Magyarországon, Ukrajnában és Szlovákiában, ezzel a cégcsoport eddigi legösszetettebb kommunikációs kampányát megvalósítva.

„Az Answear mint márka ügyfeleinek kiemelkedően sokoldalú választékot nyújt, olyan, mint egy igazi stílus tanácsadó” – mondta Szabolcsi Johanna, az Answear.hu Country Managere. „Az oldalon elérhető ruhák és stílusok sokfélesége, beleértve az oldal által kínált termék javaslatokat, segítenek a Vásárlóinknak megbirkózni minden kihívással. Ez adott ihletet az új kommunikációs irányzatunkhoz. A video kampány azon alapul, hogy legyen elég bátorságunk ahhoz, hogy a divat élményét ne csak praktikusság szempontjából, de akár humorosan is megközelíthessük: mi alakítjuk a stílusunkat és mi vagyunk a divatirányzatokat inspiráló nemzedék. Nagyon sok múlik rajtunk és a divathoz fűződő hozzáállásunkon.”

A We Are The Answear! kampány kreatív koncepciója szerint két érték határozza meg az Answeart: a divat, divatosság igazi megtapasztalása és kiemelt figyelem a styling területén. A videóban látható szereplők az Answear termékeiben egyedi megoldásokra lelnek váratlan helyzetekben is.

„Az Answear alapítóinak 20 éves divat tapasztalattal a háta mögött, Közép-Kelet Európában unikális megoldásnak számítunk. Jelenleg a cégcsoportnak 1,3 milliós vásárlóköre van és a növekedés üteme folyamatosan gyorsul. Az Answear a magabiztosságról, vidámságról és a lehetőségek széles választékáról szól. Ezekkel az értékekkel szeretnénk a vásárlóinkat inspirálni amikor a divatra és arra a stílusra gondolnak, mely leginkább kifejezi egyéniségüket” – mondta Szabolcsi Johanna.

Az új videó az Answear.hu YouTube csatornáján érhető el. A kampányt az Isobar kreatív ügynökség tervezte, a Warsaw Creatives produkciós házzal közreműködve. A videót Kazimierz Zbąski és Maria Zbąska és Państwo Rodzeństwo forgatta.
(BrandTrend)