Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Heidi Klum és a Lidl együttműködése újabb felvonásához érkezett. A második kollekció fő inspirációs forrásaként az ünnepnapok szolgáltak. A dizájner és az áruházlánc december 7-én #LETSCELEBRATE néven olyan, az ünnepi évszakhoz kapcsolódó limitált kollekciót dob piacra, amely mindenki számára elérhetővé teszi az elegáns divatot.

„Olyan ruhadarabokat szerettem volna tervezni, amelyekben tündökölhetünk az ünnepnapokon, amik elegánsak, ugyanakkor egyszerűek” –  mondta el Heidi Klum.

A #LETSCELEBRATE ünnepi kollekciója meleg színeket és elegáns anyagokat egyesít: a bársony, a plüss, a szatén, valamint műszőrme lehetőségeit mutatja be. A teljes kollekció legizgalmasabb darabjai közé tartozik a plüss bordó télikabát, a stílusos fekete overálok, illetve az elegáns nadrág bársony betéttel hozzáillő szatén toppokkal. Minden ruhadarabra jellemző a Lidl-től már megszokott kiváló minőség és kedvező ár.

„Mindig fontos volt számunkra, hogy a karácsonyi ünnepekre különlegességekkel készüljünk vásárlóink számára. A #LETSCELEBRATE kollekció segítségével ezúttal új divatos meglepetéseket kínálunk áruházainkban” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Lidl Magyarország 166 hazai áruházában december 4-én kezdődik az értékesítés.
(BrandTrend)