Szerethető és szórakoztató, 6 részből álló videó sorozattal kezdett kampányba a Medve sajt szeptember elején. A “Hozzunk ki többet kedvenc sajtunkból!” szlogennel futó, kizárólag online felületen és a Cinema City mozihálózatban sugárzott kisfilmek egy-egy egyszerű trükkre épülve hívták fel a fiatal fogyasztók figyelmét, a már-már tradicionálisnak tekinthető termékben rejlő értékekre. A szerethető, kikacsintós kampánynak ezzel még koránt sincs vége, mert hamarosan bemutatkozik a Medve Mágus.
„A kampány arra az egyszerű, de nagyon erős tényre épül, hogy a Medve velünk van, része az életünknek. Ereje abban rejlik, hogy a márkáról szinte mindenkinek eszébe jut egy-egy olyan példa a saját életéből, aminek részese volt a Medve sajt, amire kellemesen elmosolyodva gondol vissza” – mondta Wilheim Gábor, a Pannontej marketing igazgatója.
Hat héten keresztül, minden héten egy új videót bocsátottak online útjára, melyből az utolsó epizód a múlt héten került fel a netre: a YouTube-on csak az első 4 videó közel 1 milliós nézettséget produkált, a Facebookon több mint 700 ezer felhasználó találkozott a hirdetéssel, a Cinema City mozikban két hét alatt több, mint 150 ezer néző látta, hogy milyen trükkökre képes a Medve.
A sikeren felbuzdulva, október 9-től, egy újabb játékos csavarral folytatódik a kampány. Párkányi Kolos népszerű bűvész bevonásával újabb hat videót készít a márka. A koncepció gerincét három bűvészmutatvány adja, melyet három megfejtés kisfilm követ. A főszereplők természetesen itt is a jól ismert sajtok. A Medve Mágus azonban nem leplezi le rögtön magát, hanem játékra hívja a nézőket, ahol a trükköket megfejtők Medve ajándékokat nyerhetnek.
(BrandTrend)