Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Souldrops a hazai Arany Penge, valamint a Golden Hammer után most a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján a Clio Awards-on hozta el a csomagolás-design kategória ezüst díját. A környezettudatos mosószer és öblítő márka olyan brandeket utasított maga mögé, mint a Guinness, az IBM, a SAP vagy épp a Google.

A BrandTrend korábban már bemutatta a márkát. A „Márkás beszélgetések” interjú elérhető: “Feltaláltam a legintelligensebb molekulát, ki hinné ezt el?”

A díjátadón a márkát Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója és Magó Zsolt, a projekt art directora képviselte, akik azért is különösen büszkék a kitüntetésre, mert magyar márkát, a díj eddigi történetében, még soha nem jutalmaztak a CLIO Awards-on.

Barna Tamás így foglalta össze a Souldrops sikerét: “A tulajdonosok szabad kezet adtak nekünk, így a márka kiszakadt a szektor unalmas kommunikációs és vizuális közhelyeiből. Nagyon örülünk, hogy meg tudtuk fogalmazni, hogy az ügyfél mit gondol a világról, sőt, azt is, hogy a termék milyen innovatív üzeneteket közvetít. Mindezt egy olyan kortárs köntösbe öltöztettük, amelyre a szakma és a közönség is vevő.”

A zsűrinek idén is nehéz dolga volt, 15 fő kategória nevezői közül kellett összeállítania a shortlisteket, végül pedig kijelölni a bronz, az ezüst és az arany díjazottakat.

“A CLIO-nál a legfontosabb, hogy egészen elképesztő, professzionális zsűri értékeli a pályamunkákat. Az objektivitáshoz, a szakmaisághoz kétség nem férhet – ezért is tartom óriási elismerésnek, hogy a díjazottak között lehetünk” – fogalmazott Barna Tamás.

Barna Tamás és Magó Zsolt véleménye szerint, az ezüst Clio elismerés egyszerre a Republic Group és az ügyfél dicsősége. A Souldrops mögött álló magyar startup vállalkozást Gyimóthy Gábor, Bóna Richárd és Lukács Ádám alkotják. A jó kapcsolat titkát Magó Zsolt, a csomagolás design-ért felelős art director így foglalta össze: “Egy munkán egyértelműen érződik, ha van benne lélek, lehet érezni, hogy aki csinálta, szerette. Az ilyen munkához elsősorban jó ügyfélre és abszolút elhivatottságra van szükség. A Republic és a Souldrops ugyanazt akarta: szülessen egy jó termék, amely gyakorlatilag eladja önmagát.”
(BrandTrend)