Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

„Piacra lépése óta a SPAR első számú célja, hogy a vásárlóit egészséges, minőségi élelmiszerekkel lássa el. Azt gondoljuk, hogy az ezekből elkészített finom ételekhez stílusos körítés is jár: erre a törekvésünkre teszi fel a koronát vállalatcsoportunk legújabb, immár hetedik WMF hűségakciója, amelynek révén minőségi evőeszközök, tálak és tányérok érhetők el rendkívül kedvezményes áron. Korábban a WMF konyhai eszközeinek már nagy sikere volt a vásárlóink körében, most ezt szeretnénk megismételni a gyártó gondosan megtervezett, rozsdamentes nemesacélból készült evőeszközeivel, vágás-, karcolás- és ütésálló, keményporcelánból készített táljaival, tányérjaival és egyéb konyhai kiegészítőivel” – ismertette Maczelka Márk kommunikációs vezető.

A pontgyűjtő akció 2017. október 5-én indul és 2018. január 24-ig tart a SPAR, INTERSPAR, CITY SPAR, SPAR Partner és SPAR Market áruházakban. A vásárlók minden elköltött 1.000 forintjuk után 1 hűségpontot kapnak, amelyet a pontgyűjtő füzetbe ragasztva gyűjthetnek. Ha egy pontgyűjtő füzetben összegyűjtenek 25 vagy 75 db hűségpontot, megvásárolhatják a 9 féle WMF termék egyikét kedvezményes áron. Az akció különlegessége, hogy amennyiben valaki 75 pontot gyűjt össze, akkor választhat, hogy a 75 ponthoz tartozó, 999 Ft-os kedvezményes áron vásárolja meg a 4 részes evőeszközkészletet vagy a 25 pontos termékből választ hármat. Ahhoz, hogy gyorsabban gyűljenek a pontok, hétről hétre bizonyos termékek megvásárlása esetén extra hűségpontokhoz lehet jutni.

A pontok beváltására 2017. október 5. és 2018. február 4. között lesz lehetősége a vásárlóknak az árukészlet erejéig.
(BrandTrend)