Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A dm nem egyetlen kiemelt bloggerrel szeretne hosszú távú kapcsolatot kialakítani, hanem szélesebb körben értelmezi ezt a kommunikációs lehetőséget, ezért hozta létre a szepsegsztorik.dm.hu weboldalt. Ahogy az elmúlt években megfigyelhető a tendencia, egyre több tehetséges blogger és vlogger tűnik fel a horizonton, éppen ezért fontos a drogéria számára, hogy a beauty témák mellett az életmód, kismama vagy akár DIY kategóriában is képviseljék magukat az online világ úttörői.

A workshopot Orosz Barbara nyitotta meg, majd a dm képviseletében Sliva Gabriella PR csoportvezető, valamint Rácz Andrea szortiment menedzser köszöntője következett.

A tematikus termekben a meghívottak számtalan szépségprogram közül választhattak. Míg a trend IT UP a tökéletes sminkért, addig a Balea a hajápolásért volt felelős. A dm natúrkozmetikai vonala, az alverde több termékkel is képviseltette magát, arcápolás és dekorkozmetikum kategóriában.

„A rendezvény célja azon túl, hogy az őszi sminktrendeket és termékújdonságokat volt hivatott bemutatni a meghívottaknak, a dm az e napon debütáló www.szepsegsztorik.dm.hu weboldalát indította el, ami nem más, mint egy olyan gyűjtőoldal, ahol a bloggerek és dm vásárlók megoszthatják egymással tapasztalataikat a dm-ben kapható szépség termékekről, és elleshetik egymás mindennapi trükkjeit, bevált szépségpraktikáit. Szeretnénk, hogyha az oldalra látogatók hiteles és őszinte forrásból értesülnének a dm-ben kapható termékekről, újdonságokról – és ebben az ország beauty bloggereinek segítségét kérjük!” – nyilatkozta Sliva Gabriella az oldal küldetésével kapcsolatban.
(BrandTrend)