Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A szeptemberben induló sloggi #IGAZIEN kampány során Iszak Eszter mellett hazai influencereket, bloggereket és vloggereket is bevontak a trendi és szuper kényelmes fehérneműk legújabb generációjának bemutatására, és a természetes női szépség ünneplésére.

iszakeszti_sloggi

A sloggi trendi és fiatalos fehérneműi arra törekszenek, hogy alkattól, mérettől és stílustól függetlenül mindenkiből kihozzák az igazi énjét, és az ellenállhatatlan, magabiztos mosolyt. Ezt nem is tudná más hitelesebben megmutatni, mint a mindig mosolygós, pozitív modell és tévés, Iszak Eszti. Nagyon boldog voltam, amikor megkerestek a felkéréssel, mert közel áll hozzám mindaz, amit a márka képvisel. Fiatalos, lendületes a stílus, amit abszolút a magaménak érzek” – mondta Eszter.

iszakeszti_sloggi_2

A sloggi kényelmes és trendi fehérneműivel mindenkiből szeretné kihozni az igazi énjét, így természetes modellekkel, és csak finoman retusált képekkel dolgozik. Pont ezért idén ősszel arra buzdít mindenkit a márka, hogy egy képpel és a hozzá tartozó szöveggel mondja el, hogy mit szeret magában a legjobban a sloggi.dimnet.hu weboldalon.
(BrandTrend)