Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Heidi Klum és a Lidl közel 350 vendéggel együtt, köztük Nina Garcíaval, Zack Posennel és Shaun Ross-szal ünnepelte New York-ban az „esmara by Heidi Klum” kollekció világpremierjét egy látványos Lidl #LETSWOW áruházban. A kollekció 84 darabját első alkalommal a házigazda, Heidi Klum és számos modell mutatta be kreatív díszletek között.

Esmara By Heidi Klum Lidl Fashion Presentation At New York Fashion Week #Letswow - Runway

A vállalat a klasszikus kifutó helyett egy olyan interaktív áruházi díszletet állított fel, amely kreatív és játékos módon nyújtott bepillantást a Lidl történetébe. A két órás bemutató során Heidi Klum és 35 modell a kollekció mind a 84 darabját megmutatták, a leopárdmintás csizmától kezdve, a flitteres blézeren át, egészen a valódi bőrből készült kabátokig.

„Nincs jobb hely és nincs jobb időpont a New York-i Divathétnél, hogy nemzetközi kollekciónkat első ízben prezentáljuk. Ez volt a Heidi Klummal való jövőbeni együttműködésünk kezdő lépése. Mindannyian izgatottan várjuk a magyarországi értékesítés szeptember 18-i kezdetét” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Prominens vendégek, köztük Nina García, Zack Posen és Shaun Ross együtt ünnepeltek nemzetközi véleményvezérekkel és a divatvilág ismert képviselőivel az áruházlánc interaktív díszletei között. Az esemény szimbolikus jelentőséggel bírt, hiszen lehetővé tette, hogy a Lidl üzenete, mely szerint „ A divat mindenkié” a new yorki divatvilághoz is eljusson. Az élményt a vendégek a különböző közösségimédia-csatornákon keresztül osztották meg követőikkel. A divatbemutató mellett az esemény fénypontja Heidi személyes stílustanácsadó pontja volt. A dizájnerin három vendég számára egy a díszletek mögé rejtett tükörre állította össze a legtökéletesebb “Heidi & the City”- darabokat, mindemellett mindhárom szerencsésnek személyre szabott öltözködési tippeket kínált.

Esmara By Heidi Klum Lidl Fashion Presentation At New York Fashion Week #Letswow - Front Row/Arrivals

Az eseményről Heidi Klum rendkívül izgatottan nyilatkozott: „Ez egy igazán nagyszerű kezdet. A helyszín, New York, a show, a vendégek – egyszerűen minden tökéletes volt. Nagyon büszke vagyok az új kollekciómra” – áradozott a tervező. „Végre sikerült olyan divatot alkotnunk, ami minden nőnek jól áll, amit minden nő tud viselni. Hihetetlenül örülök annak, amit ma itt közösen megteremtettünk.”

Az „esmara by Heidi Klum: Heidi & The City kollekció” szeptember 18-tól lesz elérhető a Lidl Magyarország mind a 166 áruházában.
(BrandTrend)