Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Új arculata és szlogenje van szeptembertől a UPC-nek. Az „Élmény minden pillanat” kifejezi a UPC elkötelezettségét az iránt, hogy az ügyfelek a lehető legjobban érezzék magukat otthonukban. Ennek jegyében újul meg a termékkínálat és a szolgáltatásélmény minden kapcsolódási ponton. A márkafrissítés első lépéseként bemutatott HAPPY HOME ajánlatok a legújabb technológiai megoldások segítségével biztosítják a kiváló lefedettséget az egész lakásban. Mostantól a szupergyors WiFi élményt nyújtó Connect Box alapból jár az új internet előfizetésekhez, amelyek belépő sebességét 120 megabitre emelte a UPC.

UPC_04

Megújult arculattal és szlogennel találkozhatnak azok az ügyfelek, akik betérnek a UPC üzletekbe, vagy a upc.hu oldalra kattintanak. A friss vizuális elemek egy teljesen új korszak kezdetét jelzik a UPC életében. A szolgáltató célja, hogy tökéletes felhasználói élményt nyújtson ügyfeleinek, és ezáltal hozzájáruljon ahhoz, hogy sok-sok színes és izgalmas pillanatot élhessenek át.

„A mostani változások csupán az első lépések az általunk kitűzött cél felé vezető úton. Olyan eszközök, amelyek segítségünkre vannak abban, hogy tovább fejlődjünk, és ügyfeleink különböző igényeire a lehető legjobb megoldásokat nyújtsuk minden kapcsolódási ponton, az üzletektől kezdve a weboldalon és a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, egészen az otthonukba kiérkező szerelőkig. Ebben a szellemiségben alkottuk meg legújabb HAPPY HOME ajánlatainkat is, amelyekkel szupergyors internetélményt és kiváló WiFi lefedettséget biztosítunk a lakás minden szegletében” – mondta el Robert Redeleanu, a UPC Magyarország vezérigazgatója.

UPC_06

A HAPPY HOME ajánlatokat valós ügyféligényekből kiindulva állította össze a UPC. A csomagok 120, 240 és 500 megabites letöltési sebességet és a televíziós tartalmak széles választékát tartalmazzák, amelyek mellett az ingyenesen elérhető Horizon Go és Műsorvisszanéző funkciók biztosítják a szórakozás határtalanságát térben és időben.
(BrandTrend)