Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Szentkirályi új reklámkampányt indít, melynek üzenete: bárhol is legyél a világban, egy korty Szentkirályi mindig képes hazaröpíteni. A kampány arca egy fiatal magyar modell, Fodor Klarissza, a TV-szpot zenéjét pedig a The Biebers adja. A kampány kreatívstratégiai és koncepcionális fejlesztésével a Republic Group-ot bízta meg a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. vezetősége.

A szpot alapmotívuma egy new york-i divatfotózás a fiatal modellel, aki a nemzetközi kliensek visszajelzései alapján Magyarország következő topmodellje lehet. A divatfotózáson Klarissza belekortyol egy Szentkirályi ásványvízbe, ami otthoni emlékeket kelt benne – és a manhattani környezet rengeteg digitális utómunkával átalakul Budapest látképévé.

“Alapvetően magyar csapatot kerestünk, akiknek hazai márkákkal is van tapasztalatuk, tudnak korlátozó nemzetközi irányelvek nélkül is dolgozni és kellően rugalmasok. Mivel az ötlet eléggé újszerű volt, ezért szükség volt a magas minőségű koordinációra a munka során, hogy biztosan egy konzisztens, koherens egész jöjjön ki belőle” – mondta van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.

“A Szentkirályi csapata a legnagyobb márkák marketing csapatait challenge-elik, rendkívül koncepciózusan dolgoznak, ahol a szakmaiság megkérdőjelezhetetlen. Nagy kihívás volt egy ilyen összetett és nagy volumenű koncepciót kidolgozni, és a filmet leforgatni, de nagyon elégedettek vagyunk az eredménnyel. Sok filmet forgatunk minden évben, ám olyan még sosem történt, hogy egy metropolisz látképét egy másikéra varázsoltuk volna” – nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

A cég portfólió-igazgatója, Furák András is sok lehetőséget lát az új megbízásban: “Nagyon élveztük a Szentkirályival közös munkát, már a kezdetektől fogva megtaláltuk a közös hangot. Szeretünk FMCG márkáknak dolgozni, mert talán ott a legnagyobb a mozgás és folyamatosan meg kell újulni, üdvözöljük a Szentkirályit a portfóliónkban.”
(BrandTrend)