Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Vajon azok a dolgok, amelyekről a szakmai konferenciákon beszélgetünk, mennyire vannak jelen a mindennapokban? Többek között ennek a megválaszolására alakult meg a BrandFestival TrendLab, amely a hazai ügynökségi, média és megrendelői oldal képviselőinek bevonásával készítette el a hazai marketing- és kommunikációs területek aktuális trendjeivel kapcsolatos prognózisát. A szakemberek többek között az alábbiakat tartják a leginkább meghatározónak: tévéfragmentáció, e-commerce, chatbot, márkázott tartalom, influencer marketing, adatvezérelt működés.

bf

A vezetőkkel folytatott beszélgetésekből számos stratégiai fontosságú terület rajzolódott ki. A BrandFestival TrendLab a 2017. október 26-27-én megrendezésre kerülő BrandFestival szakmai esemény programalkotási folyamatának szolgál alapjául.

A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat. Az elmúlt rendezvényeken a majd 500 márkáról szóló, 743 előadást, közel 9000 résztvevő követte.

bf2

„Az elmúlt évi hagyományainkból kiindulva az idei program megalkotásakor – kifejezetten a jövőre fókuszálva – széles megkérdezésre helyeztük a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra keressünk válaszokat, amelyek az egész szakmánkat érintik. A demokratikus-konferenciamodell keretében szervezett találkozókon nem a konferenciákon gyakran előforduló buzzwordöket, hanem néhány nagyobb ívű és pár azonnal is érzékelhető trendet sikerült meghatározni” – nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.
(BrandTrend)