Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A Lavazza nemsokkal a napokban zajló tenisztorna előtt jelentette be hivatalosan, hogy újabb három évre megállapodást írt alá a Wimbledoni teniszbajnoksággal. A 2011-ben indult szponzori partnerkapcsolat meghosszabbítása ezennel 2019-ig érvényes. Ennek alkalmából a Lavazza látja vendégül a bajnokság idei globális nagykövetét: Andre Agassit. A legendás teniszező 25 éve, 1992-ben nyerte el az első Grand Slam-címet, és az idén ismét az All England Club színeiben játszik, hiszen Agassi emlékezetes szavai szerint: „Wimbledonban megtörténhet a csoda”.

„Büszke vagyok rá, hogy a világ egyik legnagyobb tenisztornájának szponzorai lehetünk, és örömmel látom, hogy ez a partnerkapcsolat évről-évre erősödik. Agassi globális nagyköveti címe fontos mérföldkő számunkra, és nagyon várjuk, hogy újabb izgalmakkal teli évet tölthessünk el a sporttörténelem legkiválóbb teniszezőivel” – nyilatkozta a Lavazza alelnöke, Marco Lavazza.

w2

A wimbledoni teniszbajnokság 2017. július 3-tól július 16-ig tart. A két hét alatt a Lavazza több mint 200 kávégépet üzemeltet a rendezvény 60 pontján, többek között 13 bárban és étteremben, céges vendéglátó terekben, a sajtóirodában, a játékosok és a versenybírók számára fenntartott területeken. A becslések szerint akár egymillió csésze eredeti olasz kávét is elfogyhat a torna alatt a teniszpályákon és sorban állás közben. A példásan sorban álló britek képesek akár 55 órán át is türelmesen várakozni mondjuk Andy Murray meccsére, ilyenkor egy csésze eszpresszó pozitív élménnyé varázsolhatja még a várakozást is.

Agassi 60 bajnoki címet nyert az ATP-világbajnokság keretében, köztük nyolc Grand Slam-címet egyéniben, és hat alkalommal vezette a világranglistát. „Reggelente mindig iszom egy csésze feketét, hogy jól induljon a napom” – árulta el a maga is nagy kávérajongó hírében álló Agassi.
(BrandTrend)