Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A számos európai országban sikeres NOIZZ márka az állandó online kapcsolatban lévő városi fiatalok nyelvén dolgozza fel a legkülönfélébb közéleti témákat, de elsősorban a divattal, életmóddal, kultúrával kapcsolatos trendekre koncentrál, élő közvetítésekkel jelent a fesztiválokról és a legnagyobb bulikról.

„Ezt az oldalt annak a generációnak hoztuk létre, amely okostelefonjával él és már el sem tudná képzelni életét folyamatos internetelérés nélkül, információs igényeit azonban mégsem szolgálta még ki teljesen egyik hazai online felület sem” – mondja Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfóliójának vezetője.

noizz_secret party_1

Az új portált egy két hónapos, Instagram-alapú kampánnyal vezette be a médiapiacra a RAS médiatársaság, amelyet influencer marketinggel és kora nyári fesztivál-kitelepülésekkel támogatott meg. Versenyt hirdettek: a #noizz és a #leghangosabb tagekkel ellátott, „leghangosabb” fotók, gifek, boomerangok beküldőit secret party részvétellel díjazták, amelyre tegnap este, június 22-én került sor a budapesti belváros kedvelt szórakozóhelyén. Az exkluzív bulin a NOIZZ Insta-versenyének 100 nyertesén felül számos hazai közösségi influencer – jellemően divatbloggerek, youtuberek és zenészek – vettek részt, a hangulatért pedig a Wellhello, DJ Metzker Viki, valamint a Neccparty feleltek.

noizz_secret party_3

„Célunk, hogy a digitális generáció számára a NOIZZ legyen az elsődleges forrás, ha az urbánus életmóddal kapcsolatos hírekre kíváncsi. A NOIZZ nemzetközi jelenléte sokat segít nekünk ebben, hiszen nemcsak tapasztalatainkat, de videós anyagainkat is megosztjuk egymással, megkönnyítve ezzel a gyorsan frissülő és bővülő tartalomszolgáltatást, amit a célközönségünk igényel. Két hónappal ezelőtti indulásunk óta átlagosan 40 ezres napi látogatószámmal és több mint 55 ezer Facebook követővel büszkélkedhetünk” – összegezte az NOIZZ küldetését és eddigi eredményeit Szokol Martin főszerkesztő.
(BrandTrend)