Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A nyári hónapokban, az egymást követő fesztiválokon, rendezvényeken a szokásosnál jóval többen és többet interneteznek mobileszközökön, sokszorosára nőhet az adatforgalom. Ezt látva a Telekom idén nyáron korlátlan mobilnetet ajándékoz az új mobilportfóliójában Mobil L-es és XL-es díjcsomagot választó és arra hűséget vállaló előfizetői számára.

Telekom_Korlatlan_nyar_02

Míg az előző kampány az új, rugalmas, az ügyfelek telefonálási és internetezési igényeihez szabható mobil portfóliót mutatta be, ennek a kampánynak az volt a célja, hogy ugyanabban a hangnemben és stílusban mondja el a korlátlan nyári ajánlatot, ahogy maga az új mobilportfólió is bemutatkozott.

Kreatív koncepció:

“Azt mutatjuk meg, hogy milyen ügyfélinsight adott ihletet az ajánlathoz. Az a megfigyelés az alapja, hogy nyáron többet vagyunk a szabadban, többet utazunk, így több mobilnetre is van igényünk.

Mindkét film ugyanúgy épül fel, a mobilnet nélküli és a mobilnettel megtöltött pillanat közti különbséget dramatizálva. A sorozatra jellemző módon a szereplők itt is interaktálnak a narrátorral, és egy rövid kiszólással nyugtázzák, hogy a több mobilnetre bizony tényleg szükségük van az adott helyzetben.”

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva:

Sanyáék miatt, Éviék miatt és még számtalan más mindenki miatt jutott eszünkbe, hogy nyáron több mobilnetet adjunk a szokásosnál.

Érdekesség, behind the scenes:

A strandos film hátterében található óriás gumikacsa már az Isobar Budapest Kacsa utcai irodáját ékesíti.
(BrandTrend)