Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A két kategóriában (üzleti és fogyasztói) elnyert elismerésről független szakemberekből álló bizottság döntött szakmai szempontok és a fogyasztók körében végzett márkaismertségi és- kedveltségi kutatás alapján.

„Nagyon örülünk az elismerésnek, mert ez egy fontos mérföldkő, egy jelentős visszajelzés a piac részéről. Az értékét jól érzékelteti, hogy az elnyeréséhez 25 évnyi következetes cég- és márkaépítő munka kellett Magyarországon” – mondta Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője.

mapei

A Superbrands program tizenkettedik, a Business Superbrands program pedig kilencedik alkalommal került kiosztásra. A jelölt márkák egy előszűrésen estek át, ahol megvizsgálták az online jelenlétüket, a márkaépítés gyakorlatát, figyelembe vették a márkákkal kapcsolatban megjelent negatív és pozitív híreket. Ezt egészítette ki a fogyasztói márkák esetén a GFK Hungária Piackutató Intézet által elvégzett ismertség, kedveltség kutatás, üzleti márkák esetén pedig a Bisnode segítségével végzett pénzügyi értékelés. A kutatás eredményeinek összegzését követően kerültek ki a legkiválóbb márkák, akiket végül a Szakértő Bizottság értékelt, és döntötte el, hogy mely márkák lettek idén Superbrands és Business Superbrands díjazottak.
(BrandTrend)