Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Az Adidas új futócipőjének – az UltraBOOST X-nek népszerűsítése kapcsán a Marquard Media egy különleges online és esemény kampányötletet dolgozott ki és valósított meg ügyfele számára.

Április elejével 30 napos kihívás keretében ösztönözte futótáborát a Runner’s World Online, hogy keljenek fel 5:30-kor és vegyenek részt a kiadó által szervezett, reggel tartott közösségi futáson, posztoljanak, tageljenek és játsszanak.

Adidas_MarquardMedia

A reggeli futások népszerűsítésére egy egyedi, saját fejlesztésű rovatot hozott létre a kiadó a runnersorld.hu oldalon, külön eseményt a Facebookon, ahol napról napra osztotta meg élményeit a közel 1000 aktív csatlakozó, posztokat a közösségi platformokon (Instagram, Facebook), így interaktívvá téve a kampányt.

Ezen felül a Marquard Media teljes digitális portfóliójában népszerűsítették a programot PR- és display kampányon keresztül, és ezeken a felületeken az ügyfél is megjelent.

A közösségi futásokon Adidas brandingelt edzőruhákkal, saját nyereményjátékkal népszerűsítették a márkát, illetve személyes hangvételű beszámolók jelentek meg a szerkesztők tollából az olvasók számára.

MM_Ébredj

Az ötlet segítségével egy egyedi és izgalmas kampányt kapott az Adidas, amelyben több kommunikációs csatornát ötvözött számára a kiadó. Olyan futóközösséget értek el, akik potenciális vásárlók az új termék kapcsán, és közben a márka üzenete is célba ért, mely szerint #greatereveryrun.

A 30 nap után pedig nem ért véget az Ébredj! program: létrejött a Runner’s World reggeli futóklub, ahol tovább folytatódik az Ébredj! projekt közösségi futással és futóedzéssel.
(BrandTrend)