Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Csapatversennyel, gasztronómiai kalandokkal, sörkvízzel, vakteszttel várta májusi eseményén a média képviselőit a HEINEKEN Hungária. Az eseményen az újságírók előtt feltárták a tökéletes csapolás titkait és bemutatták a sör útját a kalásztól a korsóig. A Love Beer Napon mutatkoztak be a vállalat új termékei, termékcsoportjai.

HEINEKEN_LoveBeer 01

A HEINEKEN Hungária idei innovációit a fogyasztói igények ihlették. A Soproni, a nagy sörgyártók közül egyedüliként, idén egy új, felsőerjesztésű variánssal jelentkezik, az APA után most egy IPA sörkülönlegességet vezetnek be a piacra. A Soproni Óvatos Duhaj IPA a különleges gyártási technológiának és a készítéskor felhasznált Citra és Cascade komlóknak köszönhető.

Az import sörkülönlegességek kedvelői számára 2017-től a HEINEKEN csokorba gyűjti a legkiválóbb prémium import söröket, „Beers of Europe” néven. A csokor a már megszokott és méltán népszerű Edelweiss és Krusovice sörök mellett két vadonatúj márkát is tartalmaz: belga apátsági Affligem sört és egy különleges, meggyes lambic sört, a Mort Subite-et.

A Gösser NaturZitrone radlerek új ízekkel egészülnek ki, a meglévő citromos mellé elérhető lesz a grapefruit és a bitter lemon ízesítés is. Új, meggy-citrom variánssal egészül ki a Soproni Radler család is.

Heineken_LoveBeer 02

(BrandTrend)