Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál kampánya. A márka a Dumaszínházas triót – Dombóvári Istvánt, Benk Dénest, Felméri Pétert – kérte fel humorral fűszerezett, inspiráló főzésre. A fiúkat a konyhában egy profi segítette, Nagy Sándor „Sanya”, a „Hódítás a konyhában” gasztroblog alapítója. A poéngyárosok számára is érdekes, tanulságos kaland volt a kampány, mint mondták, eddig távol tartották magukat a konyhától, azt inkább meghagyták az egyébként nagyon tehetséges „női vonalnak”.

Bonduelle_StafetaKanal_Csoportfoto1

A Staféta konyhájában elsőként Felméri Péter főzött, nem is akármit, egy csicseriborsós frittatát. Nagy Sándor „Sanya” segítségével összehoztak egy finom, humorral fűszerezett reggelit. Benk Dénes és Sanya zöldbabos-szezámmagos sült csirke „nyalókát” készített rizstésztával, az ízletes fogás csínját-bínját Dénes könnyen, hamar megtanulta. Dombóvári István is hamar belejött, Sanya irányításával teljes összhangban csirkét sütöttek szaftosra, és készítettek mellé egy ellenállhatatlan cheddar sajtos baconos sült babsalátát. A főzések közben záporoztak a poénok, és amiben mindannyian egyetértettek, az az egészséges életmód, a helyes táplálkozás fontossága. A kampányhoz is éppen ezért csatlakoztak – tetszett nekik, hogy humorral fűszerezve a zöldségfogyasztásra inspirálhatnak.

Bonduelle_StafetaKanal_Csoportfoto2

„Minden várakozásunkat felülmúlta a kampány idei sikere. Örömmel láttuk, hogy minden egyes receptvideót több,mint 75 ezren néztek meg, a youtube oldalunkon több, mint kétszázezres elérést regisztráltunk! Számtalan pozitív visszajelzést kaptunk, teljesítettük a célkitűzésünket: humorral fűszerezve inspiráltuk fogyasztóinkat. Már most tervezzük a folytatást, igazi kihívás lesz megtalálni a következő, hasonlóan sikeres StafétaKanál csapatot” – összegezte a kampány sikerét Szirbek András, a Bonduelle marketing- igazgatója.

Bonduelle_StafetaKanal_Csoportfoto3

A kampány kreatív koncepcióját és lebonyolítását a Labowsky jegyzi, a közösségi média felületeken az UPAdvertising, illetve a pr-kommunikációban a SternCommunications koordinált.
(BrandTrend)