Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Csütörtökre virradóra több ezer ruhacímke költözött a MOM Parkba – bevásárlóközpont lévén ebben még nincsen semmi különös, azonban a jól ismert cédulák ezúttal Kiss Miklós dizájner és képzőművész legfrissebb művészeti installációjának szolgálnak alapjául és izgalmas nyereményeket is rejtenek.

Just decoration_1

A Just Decoration névre keresztelt projekt fő alkotóelemeként a fast fashion üzletekből ismert ruházati címkék jelennek meg, mellyel hagyományosan egy márka identitását, a termék árát és valamennyi fizikai paraméterét szokták jelölni. A címkék azonban egy fiktív márkát jelenítenek meg: a több ezer ál-címke egy igazán feltűnő felhőalakzatban áll össze, amely szoborszerű látványosságot alkot az üzletház egy forgalmas pontján, felhívva a figyelmet arra, hogy minden csak dekoráció és külsőség, amelyben magunknak kell a valós értékeket megtalálnunk. Az alkotó ezért a megszólalásig egyforma címkék közé nyereményeket is elrejtett.

Just decoration_2

A szokatlan helyszínválasztás is elengedhetetlen része a projektnek. „Az alkotás egy galéria white cube termei helyett a vásárlás fellegvárában kap helyet. Éppolyan természetesen ereszkedik be a vásárlói térbe, ahogy azt a szezonális dekorációktól megszokhattuk” – tette hozzá a művész.

Just decoration_3

„A MOM Park mindennapjaiban a divat mellett a design és a képművészet is kiemelkedő jelentőséggel bír – mondta Szegedi Anna, a bevásárlóközpont marketing- és PR-vezetője. – Azt tapasztaljuk, hogy a látogatóink rendkívül nyitottak a fiatal tervezőkre és a kortárs alkotásokra, ezért örömmel adunk otthont az installációnak, amely a divat és művészet egyedi ötvözeteként nem csak elgondolkodtatja, de játékos formában be is vonja a nézőt.”
(BrandTrend)