Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Lezárult a Femcafe.hu szavazása, melynek során a portál idén első alkalommal kereste Az Ország Kedvenc Boltját. A kampány rengeteg olvasót mozgatott meg, több mint 21.000-en adták le szavazatukat a szívükhöz leginkább közel álló üzletláncra.

A Femcafe.hu szerkesztősége kilenc bolthálózatot választott ki, melyekre két héten keresztül adhatták le voksukat az olvasók. A kampányban az alábbi közismert márkákra lehetett szavazni: Aldi, Auchan, CBA, Coop, Lidl, Penny Market, Reál, Spar, Tesco. A felhívására hihetetlenül sok, több mint 21.000 szavazat érkezett.

femcafe_orszag_kedvenc_boltja_image

A nagy érdeklődésre szert tevő nyilvános szavazás elsősorban egy remek visszajelzés volt a márkák számára, hogy az olvasók milyen preferenciákat követnek, illetve melyik hazai üzletláncok a legkedveltebbek körükben. A szavazók véleménye alapján az alábbi három bolthálózat végzett az élen:

  1. helyezett: ALDI
  2. helyezett: LIDL
  3. helyezett: SPAR

A szavazás eredményeképpen az ALDI Magyarország viselheti a “Femcafe.hu – Az Ország Kedvenc Boltja 2017” címet, illetve az első három helyezett számára egy oklevelet is átad a kiadó.
(BrandTrend)