Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Az ünnepek többségéhez, így a húsvéthoz is hozzátartozik a koccintás, a baráti poharazgatás. Ha ilyenkor otthon hagyjuk az autót, azzal sokat tehetünk önmagunk és környezetünk biztonságáért, a másik alternatíva a sofőrszolgálat lehet, amely egyre népszerűbb megoldás a felelős alkoholfogyasztók körében.

A sofőrszolgálat nem kizárólag, de jobbára azon józanul gondolkodó polgárok választása, akik egy fárasztó nap végén, vagy egy ünnepelendő alkalomkor szívesen meginnának néhány pohár alkoholt, de ismerve a törvényeket és ügyelve saját és mások testi épségére, nem kockáztatják meg, hogy ittasan ülnek a volánhoz. A tipikus ügyfél 30-39 éves, férfi és nem a belvárosban lakik, saját vagy céges autóval rendelkezik.

A sofőrszolgálatok számára az egyértelmű csúcsidőszak a péntek és szombat este 23:00 – 1:00 között van. A főszezon pedig december a céges karácsonyi bulik miatt, de a húsvéti ünnepeken is megnő a rendelések száma. Az egy napra jutó fuvarok száma pedig Szilveszter éjszaka a legmagasabb. A fővárosban és az agglomerációban több, mint 50 vállalkozás működik vidéki nagyvárosok közül egyedül Miskolcon tudott hosszabb távon megmaradni a szolgáltatás. Azonban az évi 200 ezer fuvarból alig 5 ezret rendelnek vidéken.

Természetesen a technológiai változások utolérték ezt a piacot is, az Androidon és iOS-en is elérhető, sofőrsegélyeket versenyeztető SofőrHívó applikációnak 14 ezer regisztrált felhasználója van. Az egyszerűség mellett a rendszernek más előnye is van, hiszen a SofőrHívó az egyetlen vállalkozás, amely rendszeresen ellenőrzi a vele partnerségben lévő sofőrszolgálatok biztosítási kötvényeit.

A Heineken és a Sofőrhívó célja, hogy felhívja a figyelmet a körültekintő és felelős alkoholfogyasztásra, és népszerűsítse a „Ha iszol, soha ne vezess” kampányát. Az inni vagy vezetni kérdést természetesen alkoholmentes termékek fogyasztásával is megoldhatjuk, ilyenkor mindkét kérdésre lehet igen a válasz.
(BrandTrend)