Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Közösségi oldalaik alapján már több rajongó is felfedezte, hogy a Coca-Cola Mihalik Enikő szupermodellt és a Dal 2016-os győztesét, Freddie-t kérte fel 2017-es nagykövetének. A modell és az énekes külön-külön képeken szerepelnek majd, mindketten a cukormentes Coca-Cola zero társaságában. A fényképeket Byron Mollinedo német-guatemalai divatfotós készítette – aki korábban maga is modellként dolgozott.

Coca-Cola_zero_Freddie

Coca-Cola_zero_Freddie_1

Mihalik Enikő posztolta saját Instagram-oldalán, ahogy Coca-Cola zerót iszik a Párizsban és Londonban, korábban Milánóban és New Yorkban dolgozó fotós társaságában. A két sztárral készült kampány néhány hét múlva óriás plakátokon, citylightokon és épülethálókon indul majd.

„Vállalatunk az év elején jelentette be, hogy egységesíti a hazánkban forgalmazott Coca-Cola márkákat, így az eddig külön márkaként kezelt eredeti verzió, light és zero a Coca-Cola termékvariánsaként jelenik meg a kommunikációban. A vásárlók továbbra is az íz és a kalóriatartalom alapján választhatnak, miközben a cukormentes verziók jelentősen több figyelmet kapnak. Tavaszi „Egy Márka” kampányunkhoz kértük fel 2017-es nagyköveteinknek Mihalik Enikőt és Freddie-t, akiket a kampányfotókon kezükben Coca-Cola zeróval láthatunk majd. Idén a cukormentesség mellett is eredeti Coke ízélményt kínáló Coca-Cola zero termékünket helyezzük fókuszba, ezt segítik majd a hangulatos, a legmenőbb divatfotókat idéző képek is” – mondta Méhler Krisztina, a Coca-Cola Magyarország vezető márkamenedzsere.
(BrandTrend)